Doelgroep aanspreken met Promote Your Post

Je doelgroep op LinkedIn kun je bereiken via je ....

Levert je bedrijf een oplossing, toepassing of dienst waarmee de toekomstige gebruikers een economisch voordeel kunnen behalen, beschrijf dan hoe men dat kan doen en wat het (bij benadering) oplevert. Voeg bijvoorbeeld een afbeelding toe van een klein en groot stapeltje geld met een tekst zoals “Minder kosten, dat kan zo”. Zo bereik je een doelgroep die economisch voordeel wil hebben.

Levert je bedrijf een oplossing, toepassing of dienst waardoor de toekomstige gebruikers een bijdrage leveren aan een beter milieu, beschrijf dan wat men bij gaat dragen aan het beter milieu van de toekomst. Voeg een afbeelding toe met veel schoon groen met een tekst zoals “Zo eenvoudig werk je mee aan een beter milieu”.

Zo eenvoudig bereik je je doelgroep op Social Media, het heeft wel iets weg van adverteren in de krant, maar dan met interactie in de vorm van Views, Likes & Comments.

Hashtag en Groepen

Beiden bieden ongeveer hetzelfde, ze hebben volgers. Een hashtag kan je altijd gebruiken,  bij een groep dien je je aan te sluiten. Vind de hashtags die aansluiten / volgers hebben conform je doelgroep, door in een Post op een hashtag te klikken dan kun je zien hoeveel volgers een hashtag heeft. Zo heeft #management 35.768.207 volgers en #HRmanagement 5.564 volgers. De ene hashtag heeft beduidend meer volgers dan de andere, maar de andere is veel specifieker.

🔸 Bedenk jij je content op basis van wat je doelgroep wil lezen en gebruik je daarbij bewust gekozen hashtags?

AANBIEDING
Kennismaken met Promote Your Post

Wij zijn ervan overtuigd dat je met Promote Your Post meer uit je Social Media zult gaan halen. Om je daarvan te overtuigen hebben wij een kennismakingspakket met onze diensten “Comment 2 Promote” en “Like 2 Promote” op LinkedIn samengesteld. Hier kan je gratis eenmalig gebruik van maken.

Kennismakingspakket

Deel op
Social
Media