Vergroot je bereik

Laat je netwerk groeien

Het werkt echt wel anders!

Tijden veranderen door de middelen die beschikbaar zijn en nog komen. Hoe ondenkbaar was het in de jaren 90 dat iemand een auto zou kopen zonder een showroom bezoek. Heden ten dage worden bijvoorbeeld Tesla’s en Volkswagens ID series verkocht zonder in een showroom te hebben gestaan. Dat alles door een goede Social Media campagne.

Anno 2021 kun je met Social (media) Marketing veel (dure) verkoop tijd besparen of anders gezegd, je verkoop(capaciteit) anders inzetten. Zie hier onder hoe verkoop en marketing in de eind jaren 90 werkte en hoe dit in 2021 werkt.

Bovenstaande grafiek geeft een indruk wat de kracht van Social Media heden te dage heeft. Dit blijft groeien en groeien. Natuurlijk is cross media marketing nog steeds van belang, maar Social Media Marketing kan steeds vaker het sales traject verkorten.

“Welke Social Media kanalen passen bij jouw ”

“Welke Social Media kanalen passen bij jouw ”

Linkedin
Het LinkedIn abonnement is geschikt voor leden die zich met name richten op de B2B markt en producten en/of diensten willen promoten. <Lees meer>

Instagram
Het Instagram abonnement is geschikt voor leden die hun verhaal / product in beeld(vorm) kunnen vertellen. Met Instagram kan de B2C en B2B markt bediend worden. Likes en volgers spelen hier een grotere rol dan Comments. <Lees meer>

Facebook
Het Facebook abonnement is geschikt voor leden die zowat alle Nederlanders tussen de 15 en 65 jaar willen aanspreken en producten en/of diensten hebben voor de B2C markt en de B2B markt. <Lees meer>