de ideale post op LinkedIn 2022

De ideale post op LinkedIn

Als je een Post maakt wil je ook dat de boodschap overkomt, als richtlijn hebben we daar enkele handige tips voor. In het verleden ging een advies uit naar een Post van +/- 2.000 tot 2.500 tekens. Dat zijn er heden ten dagen iets minder geworden.

🔸 De “ideale” Post bevat anno 2022 +/- 1.500 tekens. Met een maximum van ongeveer 2.000 tekens en een minimum van ongeveer 1.000 tekens.

🔸 Het gebruik van emoticons om je Post beter leesbaar te maken is prima maar beperk dat tot maximaal 10 stuks.

🔸 Natuurlijk niet vergeten hashtags toe te voegen, maar hier geldt ook beperk het aantal tussen de 5 en de 10 stuks.

🔸 Zorg dat je naast tekst ook een afbeelding, een document (PDF), een video of slides toevoegt.

🔸 Als je gebruik maakt van slides, is de richtlijn om dat te beperken tot +/- 8 slides niet meer dan 12 of minder dan 5 slides.

Meer tips over de ideale Post voor LinkedIn vind je op deze website, de Tips worden regelmatig aangevuld / aangepast op basis van de actuele richtlijnen rond het actief zijn op LinkedIn.
 
🔹 Hoe actief probeer jij je Post te maken volgens de “richtlijnen” voor een optimaal bereik op LinkedIn?

Wil je meer (re)actie op je Social Media activiteiten

Promote Your Post kan je daar bij helpen, om je daar van te overtuigen hebben wij een speciale kennismaak pakket samengesteld waar je 3 maanden lang gratis kunt kennismaken van onze diensten.

Kijk eerst eens wat jij met Promote Your Post zou kunnen bereiken.

 

Jouw toekomstige Exposure

Deel op
Social
Media