Communicatie in twee richtingen

Communicatie in twee richtingen

Je bedrijf of producten en diensten meer “bekendheid” geven, dat kan via traditionele advertenties in of op media zoals kranten, magazines, vakbladen, radio of TV, etc. etc. Steeds vaker wordt Social Media daar aan toegevoegd of als vervanger gebruikt. Middels Social Media kun je grote groepen (potentiële) klanten benaderen en er een “gesprek” mee aangaan.

 

Het grote verschil tussen de traditionele media en veel Social Media is de mogelijkheid om in twee richtingen te communiceren. Je kunt echt lezen wat andere van je product en / of dienst vinden. En jij kan daar dan weer op antwoorden / reageren. Deze “terug” koppelingen kunnen goud waard zijn voor je toekomstige Posts

 

Zo leer je hoe jouw boodschap / Posts door andere worden gelezen en beoordeeld. Dat kan je helpen jouw toekomstige Posts te optimaliseren voor je echte doelgroep.

 

Je “moet” dan wel af en toe “het gesprek” aangaan, om succesvol te zijn. Dat doe je door Comments te geven waarin je een wedervraag stelt en zodoende een echt gesprek opstart.

 

Hoe ervaar jij het ontvangen van een Comment(s) op jouw Post?

Deel op
Social
Media

Kijk ook een op een van onderstaande pagina's