Covid-19 / Corona update
Tot dat het vaccinatie traject het gewenste stadium heeft bereikt, is onze dienstverlening aangepast conform de richtlijnen van het RIVM
1 Telefonische bereikbaarheid
U kunt ons telefonisch bereiken via ons hoofdnummer (040-302 11 61), via een keuze menu kunt aangeven wat u wenst te bespreken. Onze telefooncentrale regelt de rest. Het kan zijn dat het doorverbinden iets langer duurt dan u gewend bent omdat u dan doorverbonden wordt met een ‘thuis” werkplek.
2 Diensten via ICT hulpmiddelen / op afstand uit te voeren
Vrijwel alle diensten die wij leveren kunnen wij voor u op afstand uitvoeren. Hierbij kunnen wij gebruik maken van video-call / conferencing. (wij kunnen de benodigde software ter beschikking stellen), Remote desktop ondersteuning, VPN verbindingen, etc.
- Remote presentaties, instructies
- Remote intake gesprekken
- Remote vergaderen / werkoverleg
- Remote consultancy
3 Diensten bij u op locatie
Indien gewenst en mogelijk binnen de richtlijnen van het RIVM, worden diensten op uw locatie vanaf 1 juli weer verzorgd, uw locatie dient dan wel te voldoen aan de actuele richtlijnen van het RIVM. Heeft u specifieke richtlijnen voor werken bij u op locatie, vernemen wij deze graag. Wij zullen ons, indien uitvoerbaar, ook houden aan (aanvullende) richtlijnen die u hanteert. Onze voorkeur blijft uitgaan naar dienstverlening op afstand.
4 Covid-19 Test
Indien een bezoek op locatie uw voorkeur geniet, kunnen wij 24 uur voorafgaande aan een bezoek op locatie een Covid-19 test laten afnemen, hiervoor brengen wij € 125,00 (excl. BTW) in rekening. Het bezoek gaat alleen door als het testresultaat negatief is.